2015-07-06 Du swipa höger. Vet att det är många som använder dejtingappen Tinder och jag undrar om någon här har testat den. Funkar den bra. Någon som har träffat Dejtingappen Tinder ändrar sina åldersregler. Inom kort kommer 13-17-åringar inte längre att kunna hitta potentiell kärlek via den populära appen. Ändringen Visa bildtext Dölj Sommaren har varit hektiskt för Emil Berg sedan han släppte låten Du swipa höger som handlar om dejtingappen tinder. Tinder är eller 2015-07-08 Har du någon gång suttit på Tinder och hittat typ Carola eller Orup när du sveper mellan dina potentiella partners och bara svept bort dem i tron om Jag skrev ett inlägg om mina upplevelser av användningen i dejtingappen Tinder för ca en vecka sedan. Jag ville särskilt belysa just en utav killarna som skrev 2016-08-23 I våras började Åsa prata med en okänd man på dejtingappen Tinder. Fyra månader, otaliga sms och telefonsamtal senare hade han lurat henne på 2016-07-21 Expert om den nya funktionen: Kan ses som en gruppsexfunktion. Dejtingappen Tinder lanserar nu en ny funktion Tinder Social som gör det möjligt Nu lanseras dejtingappen Sprinter, som påminner om den välbekanta Tinder men med funktioner som vänder sig särskilt till träningsintresserade Dejtingappen Tinder är tänkt som ett hjälpmedel för att hitta potentiella kärlekar. Men minst två amerikanska kvinnor har tagit chansen att ragga på e
USA Dejtingappen Tinder är tänkt som ett hjälpmedel för att hitta potentiella kärlekar. Men minst två amerikanska kvinnor har tagit chansen att ragga på ett 2016-04-15 Dejtingappen Tinder har gått ut med en lista över de sexigaste jobben beräknat på deras användardata. Finns ditt jobb med på listan. Det må vara en 2016-10-06 Sean Rad, vd och medgrundare av dejtingappen Tinder. Foto: All over press Sean Rad, vd och medgrundare av dejtingappen Tinder, har lagt ut sitt
2014-11-29 Watch video Här är knepen du behöver för att komma igång med dejtingappen Tinder på bästa sätt 2016-11-29 Bockstensmannen har dykt upp i dejtingappen Tinder. Foto: TT. Hallands främsta benrangel, Bockstensmannen, söker nu kärleken på internet Den amerikanska dejtingappen Tinder gör succé i Brasilien och har redan tio miljoner användare. Inför karnevalen har företaget infört nya regler och satt en.